lördag 22 december 2007

Jul-Laxen


1:a laxen ca 5 kg


Hallå där!!!

Och så va man hemma från baggerud!!!!Började dan med att glömma BETESBOXEN på land!!!!!!!!Blev till o låna av Robban. Väl ute med grejerna ca kl 8 högg det direkt på en tomic 4" tubby fiskad i ytan. 1 lax på ca 5 kg fick syna håven. Efter ca 10 min smäller de igen på samma tomic.. 1 lax på 62 cm. Efter detta missade vi en fisk i ytan efter ca 1/2 timme på våran skalle (sal25). Vi fortsätter i samma område ett par timmar utan hugg varpå vi drar oss mot ett annat ställe. (dumt) Timmarna går o vi har endast ett hugg på riggen som släppte direkt. Stort grattis till PILL O PULL till segern o till Fettfena mfl för en trevlig tävling,men gladast blev nog jag när jag hittade min box!!!!! Peter o Lundberg hade en tung dag med några för små o en gädda. Annars var det blandat resultat. Några som fiskade riktigt bra vet jag var bla Full frys - Nöörd- Gladiator!!!!!God jul o gott nytt år på er alla. Hälsn. Team T.O.P.P

Inga kommentarer: