måndag 14 september 2009

En lite smårolig historia

Nyduschad står jag framför spegeln brevid min man och klagar på mina små bröst.

Istället för att som han brukar göra , säga att dom inte alls är små ger han helt otippat

ett förslag istället.

Han säger : Om du vill att dina bröst ska bli större ,

ta då en bit toapapper , och gnugga med det mellan dina bröst ett par sekunder varje dag .

Smått chockad , men nyfiken nog för att prova, hämtar jag en bit toapapper och ställer mig framför spegeln och börjar gnugga.

Hur lång tid ska det ta ? frågar jag min man.

Det tar några år , så blir dom större , svarar han självsäkert.

Jag slutar att gnugga. Tror du verkligen att om jag gnuggar en bit papper mellan brösten i

några år , att brösten skulle bli större av det ?

Utan att blinka , svarar han mig :

- Det funkade på din röv, eller hur ????



Han lever fortfarande och med en hel del träning kommer han också att kunna gå en dag , säger läkarna

Inga kommentarer: