fredag 22 januari 2010

En kul historia

Tre kvinnor samlas en kväll. En singel, en förlovad och en gift.De bestämmer att de ska testa hur man bäst förför en man. De bestämmeratt, samma kväll, ta på sig en body i svart läder, höga klackskor och såska de ha välmålade ögon som är förföriska. I den utstyrseln ska de taemot gubben när han kommer hem.Dagen efter samlas de igen för att höra hur det gick.Singeltjejen: - Så fort han öppnade dörren och såg mig i läderbodyn ohögklackat skrek han som en vilde och vi älskade fyra gånger påraken, direkt på golvet...Den förlovade tjejen: - Jag tog på mig bodyn, de högklackade skorna ochsminkade mig sexigt, men det kändes lite pinsamt att stå där nästannaken, så jag tog på mig en pälskappa som jag hämtade i garderoben. Närhan kom hem, öppnade jag pälskappan så han kunde se vad jag hade under.Han blev tokig och skrek av lycka, han kysste mig överallt, vi gick tillsovrummet och älskade två gånger på raken.Den gifta tjejen: - Ja du (med en besviken ton), jag tog också på migläderbodyn och skorna. Jag sminkade mig mer än vanligt och kände migsnygg.När gubben kom hem, slängde han sig på soffan, tog tv-kontrollern ihanden och sa:- Hörru Batman, vad blir det för mat??

Inga kommentarer: