Tjejen på tåget ringer hem till sin man o frågar: Det är en man som erbjuder mig 1 MILJON om han får stoppa in den i mig bakifrån när jag plockar upp pengarna. Vad tycker du?
Mannen svarar att det verkar ju va skitbra!!!!!! men ring direkt när du är klar....
Timmarna går o mannen är vansinnig o ringer upp frugan o undrar varför hon aldrig ringer!!!!!!
Frugan svarar stönande:Han betalar med mynt!!!!!
SKITFISKE på er!!!!!
Tommy Högkvist och andra har publicerat sina populäraste uppdateringar
-
Se inlägg från Tommy Högkvist, Jonas Björk och Peter Törnqvist som du kan
ha missat på Facebook den här veckan.
Tommy Högkvist har delat 3 fo...
22 timmar sedan













