Det var en skoj dag på sjön idag trots blåst,minusgrader och snö. Vi kom ut ganska sent ca 9,15
la vi i grejorna, på tredje spöt högg det en fyra kilos sen tog det en stund till nästa kom upp.
På efter middan kom dom iallafall igång.Det kom upp idag fem lovliga mellan 3-4kg , en fettfena
ca 7 kg , 9-10 sprättar + 3-4 tappade ,då händer det lite iallafall.
Toppskallarna gick mycket bra idag,särskilt c43 , 500 och sal25:an.
Tomas fick 3 av de godkända och jag 2 (skit oxå)där rök det en 50 lapp:)
Tommy Högkvist och andra har publicerat sina populäraste uppdateringar
-
Se inlägg från Tommy Högkvist, Jonas Björk och Peter Törnqvist som du kan
ha missat på Facebook den här veckan.
Tommy Högkvist har delat 3 fo...
23 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar