Imorgon (Lördag) är det klubbmästerskap i pimpel på sjön Bressingen.
Det är nog första o sista pimpeltävlingen vi kan genomföra i Degerfors.
Tävlingen startar 10.00-14.00 ,det borde bli mellan 100-200 abborrar.
Det brukar bli en segervikt på ca 2-3kg på den sjön.
Sist vi hade en tävling där vann jorma Kojo på 3kg.
Trolling verkar det inte bli på några dagar till.:(
Tommy Högkvist och andra har publicerat sina populäraste uppdateringar
-
Se inlägg från Tommy Högkvist, Jonas Björk och Peter Törnqvist som du kan
ha missat på Facebook den här veckan.
Tommy Högkvist har delat 3 fo...
1 dag sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar