Äntligen har Emil fångat sin id till fiskeligan ,det var hör och häpna !!!! frugan !!!! som föreslog att vi skulle åka och meta en sväng. Emils id vägde 1620gr och jag fick en också på 1760gr. Kräftfisket igår gick uruselt, 30 st på en hel kväll och tio burar är värdelöst. Det är nog bara Vättern som gäller. Nej nu är det uppladdning innför Yxningen som gäller.
Peter
📝 Kristofer Johansson har gjort ett inlägg i Simon Johanssons profil.
-
Kolla in vad han har publicerat.
📝 Kristofer Johansson har gjort ett inlägg i Simon Johanssons profil.
24...
18 minuter sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar