lördag 24 februari 2018

Dåligt fiskat

Förra helgen får jag försöka att glömma, lördagens tävling på alsen gick åt hlv, bara små borrar, började i starten med typ trettio andra, spelade ingen roll iallafall för fisken var alldeles för små. Slutade på en alldeles för dålig plats siffra iallafall. Lördagens lag dm på Nora sjön trodde jag att det skulle nappa lite iaf, men ack vad jag betrog mig, 86 fisk på fyra timmar är inte värst, tur i oturen är att jag fick tävlingens största fisk 1014 gr vägde borren, men Tomas och jag var på en gubb tävling på möckeln i torsdags, där nappade det lite iaf, Tomas vann på 7,1 kg och jag vart tvåa på 5,1 kg, roligt fiske med lite större abborre. Den här helgen får det bli lite mindre med fisket och försöka ladda batteriet inför kommande tävlingar. Pistol

Inga kommentarer: